Saturday, 31 January 2015

SPAGHETTI BOLOGNESE



Assalammualaikum wbt....

Bila hujung minggu jer...mood nak makan makin meningkat...heheheeh...bila tak buat pape..dalam kepala memang pikir pasal makan...makan...makan dan makan....hahahahah..memandangkan hujung minggu lepas mak sedara aku nak datang...so aku pon gigih memasak untuk dia...masa pergi giant nilai haritu ....aku beli la sekali bahan-bahan untuk memasak...aku nak masak spaghetti bolognese...hihihihi

Kenapa aku pilih nak masak spaghetti bolognese?? pertama...sebab senang dan mudah...aku ni bukan rajin sesangat...hahahah....kedua...coz aku suka makan..so kena laa masak yang aku suka makan kannnnn....hahahahaha...ketiga....itu jer masakan yang aku reti masak....hihiihihih....







Alhamdulillah....menjadi gak spaghetti aku tuhhh...sedap tak??? harus laa sedap....hahahahah...puji diri sendiri...bukti sedap??? habis licin hokayy...hahhahahaahahah....kira ok laa tu kannnnnn...

46 comments:

  1. Sedapnyaaa.. terus laporrr. hehe

    Jemput singgah ke giveaway saya, 45 hadiah menanti!

    http://picturefinding.blogspot.com/2015/01/kalerfess-1st-giveaway.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehehehe..insyaAllah..de kelapangan sy join GA yee

      Delete
  2. faveret saya juga spaghetti bolognese ni heheh!

    ReplyDelete
  3. Replies
    1. Alamak..resepi? Malunyer nak share..coz nnti otai masakan senyum tgk resepi sy..hahahaahah

      Delete
  4. Spaggeti anak2 sue suka mkn. Kalo carbonara diaorg cpt muak..

    ReplyDelete
  5. my anak buah kaki spagetti . klu bln puasa , mmg byk stock la ...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kann..time bulan puasa mmg suka msk spageti..leh bgi kat jiran sekali kan..hehehe

      Delete
  6. spageti ni faveret anak bujang cn si irfan ;)

    Jemput join Segmen Bloglist Mac-April CN yer : http://www.cekgunorazimah.com/2015/01/segmen-bloglist-mac-april-2015-by-cn.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehehe..ada kelapangan nnti sy join segmen yee

      Delete
  7. Replies
    1. Hahaha..malu laa nk share resepi ...kena gelak nnti..hihihi

      Delete
  8. kalau licin sedaplah lah tu...guna daging cincang lah ye...pastu guna sos apa?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Letak sos cili boleh tak JM?

      Delete
    2. Klau letak sos cili itu masak merah namanya :-)
      Ni mesti denna guna sos prego kan

      Delete
    3. Hehehee..sy guna sos kimball..sedap dan murah

      Delete
    4. Boleh tp bukan spagetti blognese namanya

      Delete
    5. jadi spagetti masak sweet sour...hahahahah

      Delete
  9. Mana resepi diaaaa? Mana? Nak tiru... He He He...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahahaa...resepi laa sgt kannn

      Delete
    2. SS nak buat2 x reti je tu karang hahaha

      Delete
  10. time besday ank buah baru2 ni buat spageti ja..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hidangan yg senang nk buat kan..hehehe

      Delete
    2. Nk minta resipi versi ZF boleh? Letak sos tomato kan

      Delete
  11. kalau masam sgt saya kurang cikit nk makan

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sy pon..kena pandai ekjas ikt selera kita..hehehe

      Delete
  12. sedap, simple dan mengenyangkan..erm, feberet wana sangat2 ni..

    ReplyDelete
  13. Rajinnye.
    Habis licin?
    Wow..ternyata lah kesedapannya tu.

    ReplyDelete
  14. SP tak berapa suka la makan spaghetti. Suka makan meehon goreng je..;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. bihun pon sdap kann sy pon suka hehehhe

      Delete
  15. sedap kan spaghetti bolognese? dulu saya memang gila dengan speghetti bolognese. sekarang gila nak makan spaghetti cabonara pula.

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehehe....bila dh suka pulun jer la kann

      Delete
  16. spaghetti and sos segera sntiasa ada dlm rumah ni. blk kerja xtau nk mkn apa rebus n goreng jer. cincang bawang n tmbah crabstick.. janji perut kenyang...hehehe

    zinziemeewah

    ReplyDelete
    Replies
    1. senang kan...leh masak bila diperlukan hehhehe

      Delete
  17. kalo dah licin tu mmg bukti kesedapan lah tu hehe

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...