Tuesday 17 March 2015

FASHA MENGAKU INI JALAN TERAKHIR



Assalammualaikum wbt...


Nama Fasha memang tak asing lagi. Walaupun umur Fasha dah 30an, tapi nampak macam budak belasan tahun tau.. Fasha juga mengaku berat badannya susah nak turun lepas bersalin dulu. Apatah lagi sekarang sudah miliki 2 cahaya mata....


Ramai yang  tak tahu Fasha alami masalah hormone ketika mengandung. Berat badan naik 20kg. Kulit pula makin kusam dan banyak jerawat. Nak dapat job pun susah. Tapi lumrah setiap wanita pasti nak tampil cantik, langsing dan bergaya kan? Selepas bersalin Fasha cuba ambil program-program pelangsingan dan spa-spa rawatan kulit. Duit terbang beribu-ribu, tapi hasil ntah ape-ape. Buntu dengan masalah berat badan dan kulit yang makin menjadi-jadi tu, Fasha nekad cuba produk-produk di pasaran. Macam-macam jugak la produk yg Fasha dah try tapi takde satu pun yg betul-betul sesuai. Geram kan....penat ooo try one by one tapi tak menjadi. Stress rasa.....

Fasha hampir fedup....lepas dengar radio IKIM.fm tentang produk Panacea Beauty, Fasha cuba. Bagi Fasha ini adalah usaha terakhir beliau, dan selebihnya hanya redho dan tawakal. Nak tahu apa kata Fasha?
 
“ Memang saya stress dan hampir fedup lepas cuba macam-macam tapi  tak berkesan.. Saya tertarik dgn produk Panacea masa dgr radio IKIM.fm cuz sgt unik dari produk lain dan kedua-dua produk Panacea Beauty ni memang betul-betul kena dengan masalah saya sekarang. Saya amalkan Panacea DR.BRUN slimming detox yang hanya perlu kemam sahaja. Untuk rawatan kulit saya guna Panacea SBC, serum pertama boleh sapu & minum. AlHAMDULILLAH SEMINGGU JE SAYA DAH TURUN 3 KILO. DAN KULIT SAYA PULA DAH MAKIN BERSERI, JERAWAT KECUT 1 HARI SAJA! Ramai yg tegur badan saya dah susut dan kulit saya makin glowing.”

Produk Panacea Beauty memang luar biasa hebat. Produk 100% bahan semulajadi dan sangat selamat & berkesan cuz berdaftar dgn KKM & HALAL JAKIM. Dari kilang GMP 100% bumiputera . Dua produk Panacea Beauty yang menjadi viral sekarang ialah #DR.BURN, slimming detox utk penjagaan usus dan berat badan serta merupakan produk pertama kemam & kurus. Lagi satu produk ialah #SBC, serum rawatan kulit pertama boleh disapu & selamat diminum.

Utk u all yg ada masalah berat bdn dan masalah kulit sangatlah disyorkan. Mungkin ikhtiar terakhir korang dengan produk Panacea ini membuahkan hasil.

Jom layan kenapa produk Panacea DR.BURN dan Panacea SBC menjadi viral hari ini:





















Nak order?
Klik je link ini utk cod terdekat: 


Nak Jana Pendapatan Bermula Dari Zero?? Hubungi:

HOTLINE: 013-444 9531
FB/IG: PanaceaBeautyOfficial
Website: panaceabeauty.com.my

22 comments:

  1. Smg sukses dlm biz ye deanna :)

    ReplyDelete
  2. Kak Deana jual ka just share saja kat sini.. tak pernah dengar lagi pasal ni..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sy xjual...tlg promot jer...pape leh kontek no hp n emel kat atas....hehehehe

      Delete
  3. ingatkan Fasha Sandha.......jap nanti nak baca..baru baca tajuk :-)

    ReplyDelete
  4. semoga berjaya.. hehe
    ingatkan fasha sandha

    ReplyDelete
  5. Oo..tolong promot eh..erm,IbuNoey agak berminag ngan produk yang boleh keluarkan kerak usus tu.boleh terjahlah lepas ni.

    ReplyDelete
  6. blh la promote pd sesapa yg nak turunkan berat badan nanti ...

    ReplyDelete
  7. Ingat ke produk fasha dah tadi hihihi

    ReplyDelete
  8. wahhh kak Deanna dapat buat advertorial ea? Tahniah ye...

    ReplyDelete
  9. Wahhh.. hebat.., tapi fasha sandha pun pergi slimming world jugak

    ReplyDelete
  10. Macam2 produk berkesan di pasaran skrg ni. Pilih jelah yg mana berkenan di hati :)

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...