Sunday, 15 March 2015

TAHINI HALVA


Assalammualaikum wbt...

Aku baru pestaim makan tahini ni....ni pon sebab member kat opis yang belikan...kalau tak memang tak tau pon kewujudan makanan ini...hahahahahaha...orang kampung kan....jakun laa sikit....




Kalau tak silap aku makanan ini asalnya dari negara turkey...tak dapat pegi sana...makan makanan dari sana pon boleh kan...hihihi...rasa dia manis sikit..tapi tak ada laa manis teramat sangat...makan sikit-sikit jer...mahal kannn hehehee...nak tengok macam mana rupa? Meh aku belanja gambar dia.....hihihi







Amacam?  Ada rasa tertarik tak nak cuba? hehehe...ni member opis beli kat alamanda putrajaya...kalau kat tempat len mungkin lebih murah kot....hihhihhii



24 comments:

  1. Saya suka lenyek2 makan dgn roti :)

    ReplyDelete
  2. pernah makan..tapi tak suka sangat sebab manis..

    ReplyDelete
  3. ishh..sib baik baca laju2 ...sbb dh tersalah sebut Tahi ni huhuhuh

    ReplyDelete
  4. manis sikit x pe kalau manis byk mmg tak leh telan

    ReplyDelete
    Replies
    1. kena makan skit2 jer JM...takut manis sgt hihihi

      Delete
    2. Manis sangat terkena kencing manis xdr dah jari manis hihihi

      Delete
  5. tengok entry ni, saya teringat kat ade sorang kenalan saya dulu dari BOSNIA , nama die TAHINI... hehehe

    ReplyDelete
  6. Sue pun x pernah mkn..first time ni tgk.

    ReplyDelete
  7. Ingat makanan pakistan, cara sebut tu macam blah sana. first time tgk ni.. kek ke tu..

    ReplyDelete
    Replies
    1. bukan kek...sy pon xreti nk terangkan...reti makan jer...hahahah

      Delete
  8. Replies
    1. entah laa rin..xpasti dibuat dr apa...hihih

      Delete
  9. wana pun first time tengok..sedap ya deanna?

    ReplyDelete
  10. Adik pernah p pakistan wat balik mknan ni bgi try mkn nk muntah kita huuhuhu

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...