Saturday, 14 March 2015

TAK TERCAPAI AKALKU


Assalammualaikum wbt...

Semalam aku terpandang satu gambar....aku gelak mengekek-ngekek gelak....tengok banyak kali pon sama....hahahahaahha...rasa macam senak perut aku gelak....coz tak tercapai dek akal aku bila tengok gambar tuhh...




Sape laa punya angkara yang terlampau kreatif cipta gambar tuhhh....adehhhh...hahahaha...gambar apa? Meh aku belanja gambar tuuu...korang tengok yerr...hahahahaah



Hahahahaha...korang pilih posisi mana? Adehhhh....tak tercapai akalku weiii....




17 comments:

  1. sumpah memang tak tercapai akal saya. saya takkan pergi tandas tu. saya akan pilih tandas lain.

    ReplyDelete
  2. ceh.. ingatkan apa tadi.. ados kak deana ni.. hahaaa... memang tak p lah tandas tu..huaawaawaaa

    ReplyDelete
  3. Hahahaha..tak lepas org yg nak melepaskan hajat penting di situ..hahaha :)

    ReplyDelete
  4. Seksanya nk membuang dgn tandas mcm tu...sue cari tandas lain...x sanggup nk masuk tandas yg sebegitu..

    ReplyDelete
  5. semuanya menyeksakan ... hahahaaa

    ReplyDelete
  6. apo kobondo dia buat tu..kangkang sana kangkang sini ahaha

    ReplyDelete
  7. kalau cirit mahu tersembur ke dinding ish..ish..ishhh

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahahaha! Ini kelakau! Yeckkkkk! Tersembur ke dinding yg haru tu!

      Delete
  8. kedekut tul..nak save budget ke di berinya half mangkuk tu ahahaaha

    ReplyDelete
  9. Patut ada satu pose kaki terjerlus dlm lobang tandas ;)

    ReplyDelete
  10. hahahha...ini betul-betul menghiburkan =p

    ReplyDelete
  11. Hahaha...x tercapai hajat ku!!

    ReplyDelete
  12. hahaha..memang tak pilih mana2 ni..susah tu ;p

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...