Wednesday, 24 December 2014

APA KE HAL BAJU NIH??


baju inner

Assalammualaikum wbt...

Korang nampak tak baju inner dalam gambar tuu??? korang leh nampak tak apa yang aku nampak???



Baju ni aku beli di 1 kedai yang agak femes di Jalan TAR KL...alaaa..kedai yang ada deejay...pasang lagu kuat-kuat...yang jual murah-murah....dah dapat tangkap maksud aku?? ke terlepas gak??? alaa...kedai dia start dengan huruf M**Z.....haaaaaa....dah abis klu dah aku bagi tuhh...hahhahahah...harga baju ni murah giler masa aku beli...RM8 jer sehelai...aku borong sampai 5 helai...nampak tak tamak...aku pegang prinsip..."biar menyesal beli daripada menyesal tak beli"...kwn aku yang ajar prinsip tuh...keh keh keh...

Berbalik pada gambar di atas...korang dah tau kan pe masalah baju tuh...meh aku citer masalah nyer..."BAJU TU SENGET" haaaaa....nampak tak senget??? serius memang senget...mula-mula aku pakai aku tak perasan...tapi memang rasa pelik sikit pakai...coz selalu rasa tangan belah kanan aku senteng...ingatkan badan aku makin mengembang...so aku redha jer laaa kannn...tapi bila dah cuci dan nak lipat..baru aku pasan baju ni memang senget.....adehhhhh....selama aku pakai baju ni..punya laa menyesal makan banyak...blaa blaa blaa...menyalahkan diri sebab baju dah senteng sebelah kanan...pastu dok imagine makan semua pegi blah kanan...sekali....baru tau baju punya hal....haiiihhhhh....nyesal lak tak makan lepas insaf baju senteng hairtuuu....huhuuhuhuhuhuh...so next time...jangan over excited sangat tengok harga murah hokayyyy....nyesal kang...dan yang paling best..bukan 1 baju ni jer...3 helai hokayyy senget....po laa nasib den ni haaa...ekau redho jo laaa aihhhh....

sekian.....

24 comments:

  1. Patutlah murah ye,...tempang sebelah rupanya :)
    Boleh pakai lagi ke Deanna?

    ReplyDelete
    Replies
    1. tu laa...leh pakai lagi...tapi senget laaa....hehehehhe

      Delete
    2. Kalu orang tanya nape senget... Cakap laaa... Fesyen baru... He He He...

      Delete
  2. ingatkan baju basah baju tak kering dek ..ok agak murahnya...

    ReplyDelete
  3. Sekarang sudah boleh tukar prinsip... "Baju senget menyesal beli... Kalu tahu memang tak beli"... Gurau je... He He He..

    ReplyDelete
  4. saya tahu..muaz tekstile hehehehe...
    sebab saya slalu pegi kalau turun KL..
    nasib baik orang pakai tu x senget jugak kan hihi

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kalu baju senget... Jalan kena senget... Baru balance... He He He...

      Delete
    2. zarul...eh...mcm tau jer kannn...hahahhahahaha

      susah gak kalau senget...nti takut kepala jadi teleng...eh tu bkn kalau makan tonggeng ayam ker....adehhh....hahahahahahahahha

      Delete
  5. saya memang tak perasan senget kalau tak bagi tahu dan tak boleh teka kedai ape? hehehe lama dah tak meronda kat sana...
    saya pun senang tertarik dengan harga murah ini, tapi itulah kena pilih bertul2 nak dpat yg kualiti bagus.

    ReplyDelete
    Replies
    1. sekali pandang mmg mcm xde pape...tapi kalau perati betul2 mmg senget...ketiak kanan dengan kiri mmg lari benor alignment nyer...hahahahahahaha...harap lepas ni xtertarik dah dgn hrga murah2 nih..eh leh caya ker...hahahahah

      Delete
  6. Replies
    1. aah...mmg xpasan masa beli...coz xsmpat nk bukak plastik masa tu...org ramai...huhuuh

      Delete
  7. Semuanya senget? Mungkin masa buat tu pembaris org yg ukur tu menyenget lah kot. Hehe

    ReplyDelete
  8. laaa, senget pulak. nasib baik rm8 sehelai. wuwuwu

    deanna, hadiah deanna odw taw.

    ReplyDelete
    Replies
    1. tulaa...nsb bek murah jer..kalu x...meraung gak...huhuuhuh

      eh hadiah ehh...yeayyy...excited nih...hahhahaha

      Delete
  9. JM tahu kedai tu sbb pernah beli tudung kat sana mmg murah gile2 argh..biasalah kalau barang murah biasanya kualiti pun kurang..

    ReplyDelete
    Replies
    1. tu laaa....redha jer laa kann....hihiihhi

      Delete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...