Saturday, 27 December 2014

BEKALAN UNTUK TAHUN 2015

2015


Assalammualaikum wbt...


Korang dah sedia menghadapi cabaran tahun 2015??? Aku?? bersedia gitu-gitu jer laaa...yang penting...cabaran tahun depan mungkin akan lebih mencabar dari tahun ni...korang sendiri pon tau kan...pe yang menanti kita di tahun depan....ada pro dan kontra...so kita tunggu dan lihat....


Papepon...ktorang dah sedia menghadapi tugasan untuk tahun depan...belum pon masuk ke tahun 2015..senarai tugasan sudah lama menanti...kerja mana boleh habis...sentiasa bertambah...memandangkan ktorang bersemangat waja..ecececehhhh...hahahhahah...ktorang dah ready dah dengan bekalan untuk tahun depan...nak tau pe bekalannya??? jengggg..jengggg...jenggggg....hahhaahhaha

2015

Haaaa...nampak??? ini laaa bekalan penting ktorang bila membuat tugasan....terutama post-it notes tuhh...kadang-kadang ktorang gunting halus-halus benda tu...coz nak berjimat punya pasal...selagi boleh melekat...selagi tu pakai...kalau dah pakai tu ktorang kutip balik untuk dipakai semula...berjimat amalan mulia...hahahhaha...paper clip memang keperluan....kadang-kadang...bila kerja outstation...1 kotak tu abis ktorang guna....terutama bila dah banyak dokumen yang difotostat...ini baru bekalan di awal tahun...pertengahan tahun...gerenti dah abis dah bekalan ini digunakan...haritu ktorang dah amik siap-siap bekalan ni...coz limited...kat hq pon limited...so kena pandai berjimat...huhuhuuh

Harap-harap...semua urusan kita pada masa akan datang dipermudahkan...banyak-banyak doa yerrr....(^_^)





14 comments:

  1. Bekalan nasi lauk tak de kaaa? He He He...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahahaha..igtkan sy jer suka bab makan ni..ok..kita geng..

      Delete
  2. Replies
    1. sem depan dah xda bekalan sgt..dh praktikal so bekalan makanan dan juga ilmu yang akan dikutip di company akan saya praktikal

      Delete
  3. Assalam.. salam perkenalan...
    Bekalan tahun depan ye?
    Hmm tengah dok pk lagi 2 mgu nak naik keje, lps cuti berpantang 2bulan...
    Mood: TAK BEST!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. betull...kalau dah cuti panjang...mmg berat jer rasa nk naik keje... :)

      Delete
  4. hhaaa.. kelakar la tp memang wajib buat bekalan. :D kt rumah pun kena buat byk bekalan sblum GST

    ReplyDelete
  5. wah...dah siap sedia dah hadapi tahun 2015. Saya tak prepare apa pun lagi. Tahniah kak...betul cakap akak. 2015 ni banyak cabarannya jadi kenalah berjimat cermat.

    ReplyDelete
  6. ohh..itu ke bekalan nya..kalau JM semua tu x perlu..hanya perlu ada sebuah komputer je...kalau x de komputer semua keje tak jadi..komputer like my 'nyawa' :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. tu jer laa bekalan ktorang...kalau xde yg tu...ssh skit nk wat keje...hehheeheh

      Delete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...