Tuesday, 2 December 2014

Segmen : Zaman Persekolahan



http://ceriteracintabalqis.blogspot.com/2014/12/segmen-zaman-persekolahan.html

Assalammualaikum wbt....

Kali ni aku nak join segmen yang Cik Balqis anjurkan nak join kena klik banner kat atas tauu...sebagai tanda sokongan...heheheh....sebagai cabarannye aku dikehendaki pilih nombor dan cerita serba sedikit mengenai gambar di bawah....



Aku pilih no.3...nak tau nape?? hahahhaha...sebelum citer aku gelak dulu..masa aku form 5...kelas aku ramai chinese coz kelas sains tulen...so kebiasaannye..kelas aku memang agak sunyi coz diorang tu semua ulat buku...bila kelas agak sunyi maka memang sesuai la untuk aku tido...aku duduk depan hokeyyyy...hahahhaahaa....biasanye aku akan tukar syif dengan kawan aku...bila aku tido...dia kena jaga...kot-kot cikgu datang...bila dia punya turn aku pulak kena berjaga...hidup kena bekerjasama kan...hihihiihh...penah satu hari...cikgu biologi aku cikgu Yeo nak lantik AJK untuk kelab rekacipta....masa tu aku tido....aku terjaga bila budak-budak kelas aku kecoh-kecoh angkat tangan mintak untuk dilantik...aku dengan tidak tau apa yang terjadi tetiba aku angkat tangan bila tengok semua orang sibuk angkat tangan sambil cakap "cikgu...saya cikgu"...tetiba cikgu Yeo tengok aku dan cakap..."Ok...diana..awak jadi Bendahari" hahhahahahahaha....aku dengan mamainya jadi blur bila cikgu cakap macam tu...pastu budak-budak kelas aku gelak...baru aku paham...begitu laa caranya aku dilantik jadi Bendahari...tak penah dibuat orang..hahahahahahah..sekian




psssttt...korang jangan lupa join GA aku tauuu...hihihihih

http://kameqdeanna.blogspot.com/2014/12/giveaway-by-deanna-morni.html









31 comments:

  1. Salam Perkenalan.
    Follower #125.
    drshikinzainal.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. haha lawak! tengah mamai angkat tangan terus jadi bendahari. hebathebat :D btw, dah join GA awak :)

    ReplyDelete
  3. hahahaa, bagus kerjasama tukar shift. cik belbel tidur angkat buku je. haha

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahahha...agkt buku pon salah 1 cara yg sesuai kan...

      Delete
    2. hyee cik belbel datang, terima kasih join segmen cik balqis
      http://blogcikbelbel.blogspot.com/2014/12/segmen-zaman-persekolahan.html

      Delete
  4. asalam wah terbaik ya Deanna, Etuza aknn bloglistkan ya

    ReplyDelete
  5. Saya dari sekolah bawak ke poli, bawak ke alam pekerjaan, tido adalah wajib..ngantuk je tido...Dengkur itu wajib..haha

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahhahaha...sampai bilik aku pon leh dgr weiii..

      Delete
    2. ceh..hahaha nampak no nipunye..

      Delete
    3. betulll...ko tido mana ko tau..kih kih kih

      Delete
  6. kelakar lah..akak tak pernah tido atau tertido dalam kelas..

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahahah...zaman sekolah sy memang byk benda2 pelik berlaku...

      Delete
  7. Semoga berjaya!!!
    Salam Perkenalan dari

    m@m@ MYJA

    ReplyDelete
  8. hahaha kuat tido dlm kelas rupanya deanna ye! kikiki

    ReplyDelete
  9. hai....saya singgah dari segmen yang sama! :)

    ReplyDelete
  10. Haha. Bukan senang tau nak dapat jawatan ni. Orang lain kena undi, awak mamai2 pun terus dilantik :D

    ReplyDelete
  11. hihi. kelakarrr.. hihi jom singgah sini baca pulak :D

    http://cikannesweetyncool.blogspot.com/2014/12/segmen-zaman-persekolahan.html

    ReplyDelete
  12. tengkiu join segmen sy. jom check pemenang plak yer :)
    Senarai Pemenang Segmen

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...