Saturday, 20 June 2015

KEROPOK LEKOR

Assalammualaikum wbt....


Balik dari outstation kat KB haritu....en suami pun baru balik jugak dari outstation ke Besut....maknanya...dua-dua pergi outstation....heheehehhe...aku balik rumah dengan bersemangat...nak tau kenapa?? Sebab en suami bagitau dia beli sesuatu yang aku suka...pe dia tu???? Haruslaaa kopok lekor...hahahaahaha..terubat hati bila tengok kopok lekor....







Entry kali ni aku malas nak taip banyak-banyak coz aku tak berapa sihat...len kali aku citer panjang-panjang yer...korang tenung jer la gambar keropok lekor kat atas tu yer....aku belanja korang tengok...hihhihi











25 comments:

  1. kopok leko dlm frige SS tak berusik! ha ha ha... adeiii...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bak sini sy gorengkan hahahah

      Delete
    2. tak terusik ye SS..masih SUCI lah ye heeee

      Delete
    3. Hantar sini keropok lekor dara belum terusik tu, SS. Kat umah ni tak dan lama2 dalam freezer :)

      Delete
  2. lama nya tak makan leko ni kalau dpt mesti habissss licin ni di kebas

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kak noor leh buat resepi utk leko ni heheeh

      Delete
  3. Sedap tu goreng dan makan panas-panas...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Huihh..cicah lak ngn sos dia...perghhhh heheeh

      Delete
  4. hahahaha.. besut kampung saya tuh...

    ReplyDelete
  5. semoga cepat sihat Kak Deanna. Boleh taip entri panjang2 lagi. rasa janggal pula baca entri Kak Deanna yang pendek ni. hehe

    ReplyDelete
  6. isshh....sengaja buat org terliur tau..mencik!!!

    ReplyDelete
  7. Replies
    1. Jangan lupa rehat sis D. Saya doa sis D kembali bertenaga dan sempurna kesihatannya :)

      Delete
  8. take care deanna....banyak minum air masak..

    ReplyDelete
  9. uh , zalim betul . belanja tgk jer ... huhuhuuu

    ReplyDelete
  10. sedap tu.. apapun lebih suka yang kopok losong yang kecik2 tu..

    ReplyDelete
  11. bukan xsuka ke kopok leko.. hahaha

    ReplyDelete
  12. bestnya kepok lekor... semoga cepat sembuh ye ^^

    ReplyDelete
  13. saya pun suka makan keropok leko
    sedap kan, lagi kalau goreng pepanas tu
    pergghhh

    ReplyDelete
  14. Uish kepok lekor ni buat ekin terliur la...

    ReplyDelete
  15. mana nk dpt kopok lekor kalau tak ke terengganu.. dpt fresh2

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...