Tuesday, 23 June 2015

AMARAN !! JANGAN BACA ENTRY INI SEBELUM BERBUKA PUASA


Assalammualaikum wbt....


Haaaaaa.....jangan terkejut dengan tajuk entry aku kali ini.....belum apa-apa lagi korang dah dapat warning yer....hahhahaha....aku bukan apa....aku bimbang ada yang jilat smartphone atau monitor pc bila baca entry aku ni.....tak memasal batal puasa kang....hahhahahahah....apakah yang hebat sangat yang aku nak citer kali ni???? alaaaa....tak hebat mana pun....cuma....amaran aku ni khas untuk penggemar ais krim dan waffle....jangan kata aku tak bagitau yerrr....nak baca jugak entry ni..aku tak halang....tapi sila scroll cepat-cepat sampai habis entry yerrr...kah kah kah......




Sebenarnya...aku nak citer....haritu...sebelum bulan puasa...ktorang geng-geng opis keluar pergi jenjalan di Alamanda time lunch hour...yelaaa....time lunch hour la....tak kan nak pergi time bekerja.....jangan buat hal aihhh....kot ye pun nak glamer kan....tapi buka itu caranya...apa aku melalut nih....hahahhaha....ok berbalik pada citer asal....tujuan ktorang pergi alamanda nak beli hadiah cenderahati untuk member opis yang akan berpindah ke kedah...coz naik pangkat....nak tau beli kat mana????





Dah tau kat mana??? kat carlo rino laa....dengan bajet yang ada...ktorang beli jam bersekali dengan rantai...comel sangat.....tapi aku lupa nak amik gambar...hehehheeh...selesai beli hadiah...ktorang sudah kebuluran....nak tau aku beli apa??? ayam penyet.....kat food court alamanda.....tu jer yang mampu aku pikir masa tu....hehehehhe...meh layan gambar...jangan meleleh air liur pulak tengok gambar nasi ayam penyet aku tuh yer........hihihihihi







Selesai makan ayam penyet...member aku ajak makan 1 dessert.....haaaaaaa....sebab dessert ni la aku bagi amaran kat korang jangan tengok sebelum bukak puasa....menyesal tak sudah tauuuuuuu....aku sendiri yang tengah taip entry nih pun....tutup mata sebelah...coz tak bagi nampak gambar tuhhh.....tapi kalau korang nak tau sangat pe dia.....korang scroll laaa kat bawah....hihihihihihih

























Haaaaa.....ada yang menyesal tak tengok??? hahahhahaha.....aishhhh....sedap betul laa bila boleh layan aiskrim waffle.....bau wangi waflle tu aja dah menyebabkan aku tergoda....ditambah pulak dengan aiskrim.....aishhhhhhh......melting uuuuuuuuuuuuuuuuuuuu.....aku sendiri pun dah rasa menyesal up entry nih.....dah...dah....dahhh....jangan tenung dah....aku nak amik tisu lap air liur nih....huhuhuhhuhuhuhu.....












39 comments:

  1. Akk masih boleh bertahan, dah imun kot, sebab bilik kerja kita ini sebelah ngan dapur jer...paling win bila diorang bakar belacan...hahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. bau belacan??? huihhh....kalau sy...gerenti meleleh air liur haahha

      Delete
  2. Nak kena p cari ais krim buat bukak posa kek g ;)

    ReplyDelete
  3. kejam betul punya entry.. haha.. nasib kita flag merah.. hahahaaa

    ReplyDelete
  4. pergh sedapnya tengok waffle tu!!!!! selama g alamanda, x pernah lagi makan waffle ais krim hahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. nnti leh try tau...sedap nihhh hehhehee

      Delete
  5. scroll laju-laju.tak terliur ayam penyet alamanda tu sebab baru 2 minggu lepas makan..wajib cuba aiskrim tu!

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahahhaha..ayam penyey xbest sgt....yg best eskrim tuhhh

      Delete
  6. Dengan istiqamah SS baca lepas waktu berbuka walau tak puasa... Keh Keh Keh...

    ReplyDelete
    Replies
    1. woww...istiqamah sy bc komen SS hahahha

      Delete
  7. Nasib baik laa SS bukan peminat Nasi Ayam Penyet... I'm fish lover... So.. Tak terliur! Ha Ha Ha...

    ReplyDelete
    Replies
    1. i is anak fisherman...erkk...ada kaitan x?? hahahhaha

      Delete
    2. i suka makan manhattan fish market..

      Delete
  8. Tapi.. Ekemmm tuuu agak mengoda... He He He...

    ReplyDelete
  9. fuhh nasib baik tengok waktu malam...slurp meleleh plak air liur nie....

    ReplyDelete
  10. Baca tajuk terus tutup tunggu lepas terawih baru baca...SYMP heeee

    ReplyDelete
  11. ahahaahah kalau ada yang yang jilat smartphone atau monitor pc bila baca entry ni dah serupa org x mkn sebulan

    ReplyDelete
    Replies
    1. kah kah kah...boleh bygkan mcm mn kan

      Delete
  12. x suka sgt nasi ayam penyet tu so x terliur lah sgt...pernah mkn di Jakarta mcm x boleh masuk tekak tak feel....hamoi ko eheheeh

    ReplyDelete
    Replies
    1. amboiii..tp kalau xkena selera..mmg xleh nk telan hehehhe

      Delete
  13. ye ke taip tutup mata sebelah hihihih

    ReplyDelete
  14. ohh..ini ke penyebab amaran tu keluar...sib baik baca time perut dah kenyang so x de lah meleleh leleh air liur i ni

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahahhaha....khas utk penggemar eskrim jerrrr....

      Delete
  15. saya tak terjejas sangat
    tapi kalau time tengah menggila lapo tu
    mungkinlah meleleh ayer liur...hehe

    ReplyDelete
  16. Nasib baik bc time mlm2... Sedap waffe aiskrim tu nk kena cari ninanti

    ReplyDelete
  17. boleh tahan lg tengok.. hehehe

    ReplyDelete
  18. carlo rino mmg best brgn dia ...

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...