Saturday, 6 June 2015

MAKAN-MAKAN LAGI





Assalammualaikum wbt...

Kali ni aku nak citer pasal makan...kalau pergi kelantan tak citer pasal makan memang tak sah...heheheeh...haritu ktorang makan kat kedai tak jauh dari hotel holiday villa...malas nak pergi jauh-jauh...coz perlu simpan tenaga untuk menyoping...hahahaha...so macam biasa biar gambar berbicara.....








Air durian belanda...sedappp...

Tomyam campur...

Siakap masak pelbagai rasa....hahaahahah

Sotong goreng tepung

Pulut mangga@pauh
Ada yang dah tergoda tak dengan makanan tu?? Bukan niat nak menggoda korang yer..sekadar berkongsi kegembiraan...hehehhe....jumpa lagi di entry seterusnya...




bersambung.....







12 comments:

  1. slurp...telan air liur nampak tomyam tu..
    oh sotong goreng tepung pujaan hatiku... :-))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehehehe...sedap sotong grg tepung tu kak

      Delete
  2. air durian Netherland! keh keh keh...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tu nama dia dlm bhsa omputih yee heheheeh

      Delete
  3. Pulut mangga tu teringin nk rasa..blom pernah mkn lg tuh...

    ReplyDelete
  4. esuk nak goreng sotong lah teringin dah ni deanna ..

    ReplyDelete
  5. apa niii... aaarrghhh kasi lapar je ni..

    ReplyDelete
  6. KELANTAN Syurga makanan....MURAH dan SEDAP!!

    ReplyDelete
  7. pulut mangga tu kalau ada kuah santan...nyum nyum nyum

    ReplyDelete
  8. dah lama tak makan durian belanda . masa kecik2 dulu selalu mkn sampai thp jemulah sbb ada byk pokok durian belanda kat keliling rumah . tapi tak taulah nak buat air atau jus atau aiskrim ...

    ReplyDelete
  9. Balik kelantan harus nk mkn huhuhu

    ReplyDelete
  10. pulut mangga tu lah yang paling teringin nak makan
    tetiba rasa lapo =)

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...