Tuesday, 30 June 2015

MENU BERBUKA #2

Assalammualaikum wbt.....


Menu berbuka yang aku kongsikan kali ni adalah menu yang paling aku suka....cuma kali ni aku campur tambahan ramuan daripada kebiasaan yang aku buat.....heheheheh.....menu apakah yang aku maksudkan???? hehehehehe....menunya.....cucur udang kari......KARI??? hahahahha....mesti laa ada kari.....baru la sedap.....








Nak buat senang jer...dulu aku pernah kongsikan resepinya SINI ....cuma kali ni aku tambah daun kucai dan daun sup sikit....baru la meriah kan....hahahahahhahah.....meh aku kongsikan gambarnya ye........




Aku belanja gambar jer kat korang....hahahhahaha....kejam kan....InsyaAllah....mana tau kan masa akan datang korang boleh merasa cucur udang kari aku nih....hehehheheeheh....



26 comments:

  1. Pastikan dalam tu ada udang tau...

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehehhe....benda wajib kna letak

      Delete
    2. kalu x de udang buat2 laaa macam ada udang... keh keh keh...

      Delete
    3. dah nama cucur udang... hihi kalau xda gak cari gak udang

      Delete
  2. yg ni la dok ngidam skrg tp x tbuat lg

    ReplyDelete
  3. Ini resepi rare ni wajib cuba nnt ^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. haaha...rare sbb letak kari ker sue??

      Delete
  4. mana udangnya...pastikan ada udang sbb cucur badak x de badak huhuh

    ReplyDelete
    Replies
    1. udangnya didalam ya mbakkkk...hehehe

      Delete
    2. matikkkk laaa kalu letak badak! ha ha ha...

      Delete
  5. Replies
    1. cukup laa tuhh....lepas terawih bru smbung makan yg lain hehehe

      Delete
  6. hmm nmpk cam sdp! kna cuba nii hehehe

    btw jmput join segmen sy
    Segmen Jom Kenal Raya by ASDYdimension

    ReplyDelete
  7. cantiknya rupa dia
    tetiba rasa lapo plak...hehe

    ReplyDelete
  8. Sedapnya tgk pg2 ni.. hehehe
    jemput join GA kad raya nina

    ReplyDelete
  9. dalam peti ais tu ada udang besar ada udang kecil.. daun kucai pon ada.. tapi xterbuat jugak...

    ReplyDelete
  10. sedap nih menu deanna.. hehehe deanna dan kari memang tak dapat dipisahkan..

    ReplyDelete
  11. Sesekali buat cucur, memang sedap. Kadang tak sedar sepinggan licin!

    ReplyDelete
  12. Mesti ada kari ea boleh cuba ni.abe suka cucur

    ReplyDelete
  13. memang sedap kalau letak sayur

    ReplyDelete
  14. Menariks ni, tak pernah try lagi cucur udang kari. Harus dicuba :)

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...