Saturday, 13 June 2015

MAKANAN BEST DI KOTA BHARU

Assalammualaikum wbt....



Kali ni aku nak kongsikan beberapa makanan yang menarik...di kota bharu....makanan ini disediakan oleh tuan rumah....dan semua makanan ini telah aku cuba...dan pada aku masih boleh diterima dan aku boleh makan lagi...hehehehe...ada sesstengah makanan tu aku tak tau nama...hehehee...jom aku kongsikan makanan yang best untuk tatapan korang...kejam kan?? Hahaahaha






Cendol bawah pokok

Abc bawah pokok

Bubur jagung

Nasi berlauk



Kuih tak tau nama hehehe

Yang ni pon aku tak  tahu nama hhihih



Pun tak tau nama heheheeh


Dah ada yang meleleh air liur ke?? Hahahaha...sabar yeee...aku  pun meleleh air liur jugak ni...hahahahaa



Bersambung....
















23 comments:

  1. Cucur badak manaaaaa? Keh keh keh...

    ReplyDelete
  2. Perghhhh! Menyendol kannnn... Air batu dia kasor betul...

    ReplyDelete
    Replies
    1. walaupun kasar...tetap sedap hehehehh

      Delete
  3. First time jumpa kuih tak tau nama... He he he...

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahahahah.....susah tau nk buat kuih tuhhh

      Delete
  4. oohhh tu bubur butir nangka , yg putih tu macam kuih serabai makan dgn kuah durian, rasanya lah..hehee

    ReplyDelete
  5. ehmmm....lezatnya...saya suka yang ada warna kuningnya tuh..

    ReplyDelete
  6. bawah pokok...pokok mana tu? pokok ceri ker...
    atas tu macam kuih sarabai.....dan yang ada biji colour hijau tu butir nangka atau kuih biji nangka, dan yang satu lagi pulut macam kuih lopes....

    ReplyDelete
    Replies
    1. rasa mcm kuih lopes kak tp guna tepung pulut....hihihi

      Delete
  7. kueh tak tahu nama tu sedap..manis2 lemak :-))

    ReplyDelete
  8. cendol bawah pokok dan abc bawah pokok tu unik sgt namanya..beli di gerai bwh pokok ke..tapi pokok apa? pokok taugeh ke hihihhihi

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahahah....tak tanya pulak pokok apa....

      Delete
  9. kuih tak tahu nama tu kenapa x tanya tuan rumah...idok pun letak je nama kuih kameq deanna heheheeh

    ReplyDelete
    Replies
    1. tak sempat nak tnya tn umah dah licin ktorang belasah hahahaha

      Delete
  10. kuih hijau berkuah tu bukan ke puteri mandi....ke salah

    ReplyDelete
    Replies
    1. heheheh...ntah laa JM...sy tau makan jerrr

      Delete
  11. nasib baik baca entry ni sebelum bulan puasa kalau tak menitik air liur kat keyboard..haha

    ReplyDelete
  12. seriously saya wrong timing datang sini
    sepatut semalam dah habiskan BW...arghhhhh!

    ReplyDelete
  13. uh , mmg kejam ni . nasib baik tgk selepas berbuka ...

    ReplyDelete
  14. hehehe ingatkan semua kedai bawah pokok =P
    nasib mai singgah malam2 dah kenyang berbuka dah lalala..
    bubur jagung feveret =D

    ReplyDelete
  15. awossss butir nangka , serabai semua tbuat terliur ni

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...