Saturday, 27 June 2015

MENU BERBUKA #1

Assalammualaikum wbt....


Korang berbuka dengan apa harini?? Beli ke masak??? Heheeheh..sibuk jer tanya orang kan.....aku??? Aku beli jerrr...pastu aku masak....ehh..macam mana tu kan??? Yelaaa.....beli yang frozen....pastu masak...kira masak jugak la kan...hahaaha....


Kali ni aku nak kongsikan menu berbuka untuk ktorang....seboleh-boleh tak  nak membazir...haritu aku ikut budak-budak opis pegi beli makanan untuk berbuka kat kafe E7....asalnya aku nak beli kari ayam...yesssss...KARI AYAM...hahaahhaah....tapi bila dah sampai kafe...yang ada cuma kari daging...tapi kan.....sedihhhhh...kuahnya dah tak ada.....hua hua hua....sobb sobbb...akhirnya aku beli benda lain...nak tau apa dia????











Aku beli pizza jerr...heheeheh....tu pun jenuh berbaris...coz ramai yang beli...aku beli 4 keping dengan topping yang berbeza...tapi aku tak ingat aku beli topping apa..aku men tunjuk jer....haahahahaha....1 keping RM3.50...beli 4 RM12.00....ktorang makan tu jer untuk berbuka....kenyang sampai sahur...hehehee....nanti aku akan citer menu berbuka yang lain yer...













27 comments:

  1. Akak masak dik..kalau beli biasanya kuih..beli sikit sikit..yang penting air..hihi..

    ReplyDelete
    Replies
    1. waaa...bestnyerr akak masak sndiri....hihih

      Delete
  2. orang Itali sangat kau, berbuka dengan Pizza..hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. dia pakai garfu kawwww.. kah kah kah....

      Delete
    2. terlebey itali kaw jahhhh hahaahha

      Delete
  3. dugaan apakah ini...

    nak sepotong..:-))

    ReplyDelete
    Replies
    1. kita dijemput tengok je kak yan... yang lain dia masuk perut dia!

      Delete
    2. hahahhahah....kak yan...jemput tgk jerr yerrr....

      SS...mcm dh tau kannn hahahha

      Delete
  4. berbaris panjang tu mana sedap lah tu...hipotesis yg selalu diguna pakai di bazaar ramadhan.

    ReplyDelete
    Replies
    1. heheheheh...selalu nya cenggitu la kan...tp nsb baik sedap pizza tuhhh...berbaloi berbaris

      Delete
  5. Setiap hari masak simple2 je. Alhamdulillah suami x cerewet.

    ReplyDelete
    Replies
    1. alhamdulillah....jnji ada kan sue hihih

      Delete
  6. I pun berbuka ngan pizza baru2 ni..selera dah tak bapa ada.. pizza jugak yg nampak.. sahur pun makan pizza tau sebab tak habis masa berbuka tu.. hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. waaa....sama la kita....italian....hahahahha

      Delete
  7. yang ni memang terjejas sikit keimanan
    sebab saya antu pizza! tetiba rasa lapo plak

    ReplyDelete
  8. ishh..nyesal klik entri ni ;-)

    ReplyDelete
  9. Ekin masak kak D... Tak beli pun kat bazar ranadan... Kuih jah kalu p cari la tu xde kena selera

    ReplyDelete
  10. nampak menguirkan la pizza tu...dh la mmg feberet...

    ReplyDelete
  11. pizza mmg mengenyangkan . saya selalu mkn satu / dua ptg je ...

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...