Thursday, 25 June 2015

TERIMA KASIH MBAK JAMBU

Assalammualaikum wbt.....


Sebenarnya dah lama nak up citer ni..tapi belum ada kesempatan...kali ni aku nak buat entry khas untuk salah seorang member hebat aku di alam maya ni....sape lagi kan...kalau bukan Scdha Sein aka SS aka Mbak Jambu....hehehhehee....walaupun kenai SS ni tak sampai setahun...tapi aku boleh rasa keramah tamahan SS setiap kali aku berkunjung di pondok buruks dia (katenyeee pondok buruk...dalam kondo....hahahahah)....bila aku rasa tuan umah begitu mesra....aku pun tanpa segan silu selalu melepak kat situ.....so far aku sangat selesa dengan gaya penulisan beliau (pergghhhhh...beliau...orang hebat kena guna ganti diri yang betul.....hahahhaha)....sempoi dan kelakar....gelak guling-guling macam tenggiling....hahhahahahahah...kepada SS dan rakan-rakan sekalian...ini bukan pujian semata-mata..tapi betul-betul ihklas terbit dari hati suci murni pemeringkatan dua kali aku nih...hihhiihhi









Haritu aku dapat 1 bungkusan ...member aku tolong amik kan kat blok 1 lagi...dapat jer sampul tu aku senyum lebar.....hehhehehe...coz aku tau SS yang bagi....dengan tak menyabarnya aku bukak bungkusan tuhh.....hhihiihihhi




Haaaaaa...nampak tak tu pembalutnye...... canggih kan...ini belum lagi isinya....heheheheheh...meh kita tengok apa isi nya.....





Ada sekeping kad chomel......kreatif kan.......dan yang penting ada sticky notes yang SS bawak bersama masa pergi bandung dulu.....terharu tauuuuuuu...sob...sob..sob....





Lagi.....aku dapat fridge magnet.....aku sukaaaaaaaaaaa.....Paris Van Java......boleh la aku berangan dulu...konon-konon pergi bandung....hahhahahahaha

 


Akhir sekali aku dapat benda ni....mula-mula ku belek-belek....ingatkan kipas....pastu aku bukak plastik....aku termenung...coz masih tak tahu benda apa...dan berpikir apa yang harus aku buat....terserlah kejakunan aku di situ....hahahhahahaha....tapi bila tengok entry si Qaseh Abadi aka Suida  pasal entry SS SINI baru la aku tau benda tu apa....kah kah kah......rupa-rupanya beg....ampunkan saya SS...saya enggak tauuuuuu.....sekarang sudah tauuuuu.....saya suka sama itu beg...chantek sekali....warna pun memang warna kegemaran saya gitu....gi mana mbak jambu bisa tau warna yang saya suka ya...pakai nujum pak harimau barangkali......hahhahahahah....papepun....TERIMA KASIH MBAK JAMBU....atas kiriman ini...moga ukhwah antara kita makin erat terjalin sampai bila-bila dan moga bertambah rezeki nya lepas ini.....aminnnnnnnnnnnnnnnn........











37 comments:

  1. Mula2 tu I pun jakun sat, apalah benda ni.. kipas ke apa.. bila bukak zip, pastu cuba letak barang.. ceh beg rupanya.. K salute kat pencipta tu (padahal xtau sapa), agak kretip jgk..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Orang Bandung meme kretif.. He He He...

      Delete
    2. Hahahaah..sgt kretip smpai sy xtau benda apa...

      Delete
  2. salam ramadhan , hee beruntunglah mendapat ole ole bandung yang ohsem begituu ;p

    ReplyDelete
    Replies
    1. Alhmdulillah wakk...dpt merasa ole2 bandung hahahaha

      Delete
  3. Saya pun dpat beg yang sama...bukan beli sendiri masa pergi bandung, tapi kawan yg pergi sekali yang bagi

    ReplyDelete
    Replies
    1. Waaa...bestnye dpt...walaupun pergi sekali..rezeki kan hehhe

      Delete
  4. SS sengih2 baca tajuk entry ini... Keh Keh Keh...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sengih smpai telinga ke SS?? Hehehe

      Delete
    2. Sengih sampai ke lantai... Keh keh keh...

      Delete
  5. SS dah agak mesti ramai yang akan keliru nurul ajai dengan bag Bandung tu... Kipasssss??????? Terserlah kejakonan itu... Keh Keh Keh...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahahaaha..jakon kan..kipas katanyerr...kipas lipas kah kah kah

      Delete
    2. Nasib baik bukan kipas brahim pendek... Keh keh keh...

      Delete
  6. Alhamdulillah murah rezeki deanna...unik beg tu sampai x tahu benda tu apa sebenarnya..hehehe..

    ReplyDelete
  7. beg tu kalau isi barang baru nampak bentuk beg...yan tahu beg tu sebab sepupu yan ada bagi yan :-))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tu la kak...dh letak brg baru nmpak mcm beg...heheeh

      Delete
  8. akak pun dpt jugak beg tu heee belum pernah guna lagi heee tapi kwn fb yg bg mmg kalau sapa ke bandung mmg angkut beg tu deanna

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ooo...org selalu bli beg ni eh kalau g bandung..baru tau kak...adeh...hahahaha

      Delete
  9. suci murni pemeringkatan dua kali katanya..minyak seri murni ke

    ReplyDelete
  10. Yes! siapa x kenal Mbak Jambu a.k. SS tu...sebut je SS semua orang kenal...bestkan ada kenalan mcm tu..x sombong..peramah, pelawak, periang...semua 'pe' dia ada...

    ReplyDelete
  11. kalau dia x datang komen di blog...blog tu akan rasa suram sgt

    ReplyDelete
  12. mari kita sama2 berdoa agar SS setiasa sihat ye aminnn

    ReplyDelete
  13. Warna. Apa.jadi kegemaran selama ya?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Eh. salah eja .bukan selama tapi nak eja deana

      Delete
    2. Deanna jadi Selama.... Wowwww!!!! Nama baru... He He He...

      Delete
  14. wah, tahniah kak D dapat hadiah dari beliau..apakah warna beg tu?saya kan busy body..

    ReplyDelete
  15. tahniah kak D ekin mermula tengok pelik gak benda apa entah hahahs

    ReplyDelete
  16. hehe...yang last tu paling kelakar
    boleh tak tahu itu beg...hehe
    banyak hadiah dapat tu, untunglah =)

    ReplyDelete
  17. sama la saya.... belek gak..apa benda la...rupanya beg...

    ReplyDelete
  18. SS ni memang peramah . suka dgn bahasa dia yg gila2 . sesuka dia je pi tukar nama org ... hehehee

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...