Tuesday, 9 June 2015

TOP 20 PENGOMEN BULAN FEB-MEI 2015



Assalammualaikum wbt....


Aku dah lama tak hapdet pasal top 20 pengomen kat blog aku ni....heheheheh...bukan tak nak menghargai...tapi atas faktor kekangan masa.....kali ini aku nak up entry khas untuk pengomen di blog aku bagi tempoh bulan Februari hingga Mei 2015......meh kita skodeng siapakah gerangan....heheehehehe








3.  RiN nOku
4.  Farrah MF
6.  Cik Ash
14. izzeyda
17. anamizu
20. Amy J


Kalau korang tengok dalam gambar tuh ada 21 orang kan...tapi sebab nama SS dua kali kat dalam tuh....so amik la sampai no.21.....hehehehhe.....bagi menghargai rakan-rakan yang sudi komen dan singgah di blog aku ni seperti yang tertera dalam senarai di atas tu...aku ingat nak bagi sedikit cenderahati yang tak seberapa pada diorang....kepada yang tidak tersenarai...jangan risau...aku sentiasa menghargai korang yang singgah dan komen di sni...mungkin masa akan datang....akan ada jugak rezeki untuk korang yer...hehehheh

Kepada rakan-rakan yang tersenarai....sudi lah kiranya korang emel alamat kepada aku untuk penghantaran cenderahati.... RiN nOku, Qaseh Abadi, SalbiahM, Siti Yang Menaip, Eny Abdullah, izzeyda, MNH SASTERA MELAYU, nasa mulia, Amanina Mads, Nooriah Abdullah, dan Amy J.......yang lain aku memang dah ada alamat....cuma tinggal nak pos jer lagi....hehehhehe....





47 comments:

  1. tahniah buat mereka yang tersenarai =)

    ReplyDelete
  2. Replies
    1. hehehhe...nnti nama kak yan pon naik dlm carta

      Delete
  3. Wah..walaupun wana dah barang jenguk sini..ada juga terselit ya..alhamdulillah.. Tq Deanna..semoga dimurahkan rezeki..

    ReplyDelete
  4. Deanna dah terima belum ole2 dari JM..ole2 dari Seoul tu

    ReplyDelete
    Replies
    1. dah JM...sy ada up dalam entry sy....hehehhee...mekaseh bebnyak tauuuuuu....

      Delete
  5. tahniah pada yang tersenarai
    bz sgt xsmpt n k singgah sini

    ReplyDelete
    Replies
    1. xpe ayu....bila ada kelapangan baru jengah kan...sy pon dah lama x bw...bz memanjang...huhuuh

      Delete
  6. Terima kasih DM...we as a blogger we support each other..it's my prinsip :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. betul....sy sokong JM...undilah JM hahahahha

      Delete
  7. Tahniah kepada mereka yang tersenarai

    ReplyDelete
  8. wah...tak sangka tersenarai ( ye ke tak sangka padahal pagi petang dok lepak sini). OK, nanti sy email alamat

    ReplyDelete
    Replies
    1. ehhh...unsangkarable kan sal?? hahaha

      Delete
    2. acah-acah terkejut, padahal tak..haha

      Delete
  9. Isksss2... Dasyat betul si SS tu... Banyak sangat makan kari dia tu... Itu pasal sampai dua nama dia tuh... Kah Kah Kah...

    ReplyDelete
  10. Thanks sebab selalu teman SS setiap hari!

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehehee...kita saling teman menemani kan

      Delete
  11. hikhikhik....malu tersipu2, sebab nama ahkak tersenarai....

    ReplyDelete
    Replies
    1. hihihihi....sy bgga akak penyeri carta tu

      Delete
  12. Tahniah kepada yg tersenarai! Yang tak berjaya tembus carta... Boleh cuba lagi... Bukan token yg diharapkan... Semoga persahabatan alam maya ini berkekalan hingga ke jannah... My prinsip... My attitude depending how you treat me!

    ReplyDelete
    Replies
    1. betul...yg tak tersenarai jgn kecik ati tau...kalau ada rezeki lebih...nak bagi kat semua yang dtg singgah hihihihi

      Delete
  13. alhamdulillah melekat jugak nama dalam carta tuh.. Eyda dah emailkan alamat.. nanti check ya.. apapun terima kasih banyak2..

    ReplyDelete
  14. wah x sangka nama ada. hahahahaha. sorri dah lama x singgah sini. baru nak kembali aktif ni. nnti saya emel eh ^^

    ReplyDelete
  15. Replies
    1. hehehhe...xpe...akan ada peluang nnti

      Delete
  16. suka baca entry deanna yg rileks je ni ...

    ReplyDelete
  17. I perasan kan, I no 7 lagi top komentar.. blog SS, kak farrah ngan kak D.. no 7 no betuah I ke apa.. hehe.. tapi I bukan lahir bulan 7.. hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. woww....no.7 dekat di hati kot nihhhhh hehhehee

      Delete
  18. Wahhh ada gak disini terima kasih kak D

    ReplyDelete
  19. wooo inilah entri yang DM minta address.. maaflah CT baru ada masa nak menjenguk ni.. sorry smpai kena mintak kat blog CT plak.. maaafin guwe..

    ReplyDelete
  20. bestnya kali pertama jd top komen blog ni

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...