Sunday, 7 June 2015

KALAU DAH TAK LARAT

Assalammualaikum wbt....


Bila dah penat sangat asyik meronda dalam dan luar bangunan sepanjang hari..kaki dah rasa tercabut...aku rasa...1 hari jer dah ratus ribu langkah...melebihi saranan dari Kementerian Kesihatan Malaysia...10 ribu langkah sehari.....maksudnya memang ktorang penat giler...tu tak termasuk aku penat memetir kontraktor yang "bijak" tu....penat tak boleh nak kata....bila balik hotel...memang terbongkang...keletihan....tapi bila malam munccul..perut pun lapar....nak keluar beli makanan tak larat...penyelesaiannya???









Layankan aja hot cup megi ni....yang penting perisa kari....hehehehe....baru la ada senyum sikit.....nasib baik beli sehari sebelum sebagai back up dikala masa darurat.....huhuhuhuh....sekurang-kurangnya tak ada la kelaparan untuk malam tuh.....baru boleh sambung tidur balik...coz esoknya masih ada kerja yang belum selesai yang memerlukan tenaga yang banyak...kena recharge tenaga....zzzzzzzzzZZZZZZZZZ.....



bersambung.....




















26 comments:

  1. kari dengan deanna berpisah tiada...hehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Trade mark dia... Patut jadi duta babas atau alagapas... Keh keh keh...

      Delete
  2. ok ler, sedap tu kalau mkn tgh lapar

    p/s:Jemput join segmen Bloglist Julai-Ogos CN yer ;) http://www.cekgunorazimah.com/2015/06/Segmen-Bloglist-Julai-Ogos-2015.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. insyaAllah kalau ada kepalangan sy join yerrr :)

      Delete
  3. Nasib la dah buat backup kalo tak mmg kelaparan la malam tu kan deanna..

    ReplyDelete
  4. makanan super cepat dikala lapar dan terdesak..huhu

    ReplyDelete
  5. bial baca entry nih dgn tengok gamabr meggi kari tuh tetiba rasa lapar... huhuhu

    ReplyDelete
  6. makan maggi je.. siannyalah kepenatan menyoping.. hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. bkn penat menyoping laa suida...penat bekerja hahahhaha

      Delete
  7. KARI!!!! tetapi di HATI ye DM hihihih

    ReplyDelete
    Replies
    1. kari ...kari...dan kari lagi hahahah

      Delete
  8. naik flight balik dari Lombok - KL petang smlm...terus order Maggi Kari Xtra...slurrppp!!! nikmatnya..KARI mmg best..patutlah DM x leh berpisah dengan KARI

    ReplyDelete
    Replies
    1. sedapnyee JM....terasa dah kari ditekak ni hahahaha

      Delete
    2. Nasi lemak pak nasser dah abis ke Jay Emm?

      Delete
    3. nasik lemak pak nasser dh x sedap skrg

      Delete
  9. nape x order mknn dr hotel je ... kenyang juga tu . yg ptg kari ... heheheee

    ReplyDelete
  10. Makanan ruji budak asrama... He he he...

    ReplyDelete
  11. Kari xkan terpisah dengan kak D

    ReplyDelete
  12. kalau tengah lapo, makan apa pun sedap =)
    kalau saya tak cukup sebekas tu, nak kena dua...baru puas =)

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...